Support

Ben je applicatiebeheerder en heb je een hulpvraag betreffende het onderwijsportaal? We helpen je graag verder. Dien hier je hulpvraag in en je ontvangt een ticketnummer om de status van je hulpvraag te volgen. Uiteraard houden wij je ook op de hoogte.

*Leerlingen, ouders/verzorgers en medewerkers vragen wij contact op te nemen met de applicatiebeheerder van de school. Hij/zij verzamelt de gegevens en zorgt voor een correcte afhandeling van uw melding.


opgelost
Storing 22-03-2021[OPGELOST]

Op dit moment ondervinden wij problemen met de dienstverlening voor Ziggo Klanten. Wij houden u via deze pagina op de hoogte.

13:30 – Op dit moment ervaren we een DDoS aanval op onze nameservers. Hierdoor zijn onze website en de diensten die je bij ons hebt afgenomen verminderd bereikbaar. Onze engineers zijn druk bezig om deze te mitigeren.
Onze excuses voor het ongemak.

14:30 – Onze engineers werken momenteel nog aan een oplossing om de gevolgen van de aanval op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak

15:15 – Eerder vanmiddag zijn wij getroffen door een eerste DDoS-aanval. Tijdens het afwenden van deze aanval en het oplossen van de gevolgen hiervan zijn we helaas getroffen door wat een tweede, hevigere aanval lijkt te zijn. Helaas kunnen we op dit moment nog geen duidelijke eindtijd noemen, maar onze engineers doen momenteel al het mogelijke om zo snel mogelijk weer online te zijn.


15:40 – Storing opgelost.


opgelost
Storingen

Op dit moment ondervinden wij geen problemen met de dienstverlening. Storing melden? Geef het digitaal aan ons door.


Hulpvraag

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 3 files.
Kun je een schermafbeelding maken van het desbetreffende onderwerp? Graag!